2013. szept. 20.

Hi everyone

Sziasztok!
Azért így mielőtt belevágnánk a dolgok közepébe, talán illene pár sort írnom. :)

Egy kicsit magamról...  Griny vagyok, a blog szerkesztője. Páran talán már ismertek, de biztos akadnak majd olyanok is, akik még nem. Magamról csak annyit, hogy már pár éve írogatok, eddig egy befejezett fanfic-em van fent a neten, de mellette persze számos kis történetet összedobtam már. Később még lehet ezekkel is találkoztok majd. Igen, szeretem a One Direction-t, nem érdekel, hogy ezért mit gondolnak rólam, az emberek, hisz gyakorlatilag nem is ismernek.

Egy picit a történetről... Talán furcsának találhatjátok ezt az alapsztorit, de úgy gondoltam senkinek nem fog ártani, ha egy kicsit kiszakadunk a szokásosból, és megtapasztalunk valami újat. Eléggé kreatívnak tartom magam, valamint a sors is hatalmas képzelőerővel és fantáziával áldott meg szerencsére. Imádom a nem mindennapi történeteket, szeretem a fantasy sztorikat. Az erőszakért viszont nem vagyok oda túlzottan, szóval ha esetleg valaki azért bizonytalanodna el, nem kell félni, nem lesz túl sok undorító jelenet. Persze azért nem hagyhatom ki őket, hisz mégiscsak zombikról beszélünk.

A részek gyakoriságáról... Egyenlőre, amíg meg vannak előre írva a részek, én azt mondom, hogy heti 1, maximum 2 fejezetre számíthattok tőlem. Jobb oldalon, majd úgy is kiírom mindig, hogy mikorra várható a következő.

És minden egyébről... Nálam nincs semmi kikötés, tehát nem kell x komment, vagy "lájk" a következő részért. Egyszer próbáltam bevezetni, de aztán rájöttem, hogy felesleges. Aki valóban szereti az irományaimat, majd úgy is tetszikel, nem szeretnék kötelezni senkit. A kommenteket viszont imádom, hálás vagyok értük nagyon.

Ha ezeken kívül bármi kérdés, kérés, óhaj, sóhaj van, nyugodtan forduljatok hozzám. Én nem vagyok zombi, nem harapok. :)

Puszillak titeket, Griny xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése